• 16.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Broadline korraldas Soome suurima seltskonnaajakirja sünnipäevapeo

Märtsikuu esimesel nädalal oli 50-pealine eestlastest tiim terve nädala ametis Helsingi Kaablitehases. Valmistati ette ajakirja „7 päivää“ legendaarset iga aastast sünnipäevapidu. „7 päivää“ ehk soomlaste endi jaoks lihtsalt „Seiska“ on põhjanaabrite üks populaarsemaid ajakirju, mis ilmub igal neljapäeval ja millel on ca 900 000 lojaalset lugejat. „Seiska“ kuulub Põhjamaade ühte suurimasse ajakirjade kirjastamise gruppi Aller Media.
3. märtsil toimunud üritusele saabus 1700 külalist – kohal oli kogu riigi turunduse, meedia ja meelelahutuse koorekiht.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele