Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kommunikatsioonibüroo JLS liitus rahvusvahelise PR-agentuuride võrgustikuga IPREX
Rahvusvaheline PR-agentuuride võrgustik IPREX valis oma Baltikumi partneriks Eesti kommunikatsioonibüroo Jugaste, Liiva ja Seimann (JLS).
“Meil on väga hea meel liituda tunnustatud professionaalide võrgustikuga ja jagada maailmatasemel kogemust oma klientidega. Hindame kõrgelt IPREXi lähenemist strateegilisele kommunikatsioonijuhtimisele ja näeme võimalusi igakülgseks koostööks,” ütles JLSi tegevjuht Karin Vene (fotol).
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.