Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Klaasikunstnik Ivo Lille käe all valmisid Turundustegu 2010 ja Turundustiim 2010 auhinnad
Aasta Turundustiim ja Aasta Turundustegu 2010 klaasskulptuuridest auhinnad. Foto: Veiko Tõkman, Äripäev.
Aasta Turundustegu ja Aasta Turundustiim 2010 auhindade autoriks on klaasikunstnik Ivo Lill, kelle käe all on valminud ka eelnevate aastate turunduskonkursside auhinnad.
Juba 12. korda korraldab Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja annab välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna. Auhinnatseremoonia toimub 11. märtsil 2011 Vene Teatris turunduskonverentsi Password 2011 raames.
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.