Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Idea AD prognoosib tänavu 25% käibekasvu
Idea reklaamiagentuur prognoosib käesoleval aastal ettevõttele vähemalt 25% käibekasvu, mis teeb 2011. aastal agentuuri käibeks 1,35 miljonit eurot.
Käibekasvu prognoosib Idea AD reklaamituru aktiivsuse ja agentuuri aasta esimese kahe kuu tulemuste põhjal. Idea AD tegevjuhi Evelin Mägioja sõnul on reklaamiturul selgelt näha ja tunda elavnemist. Enim on tema sõnul aktiivset liikumist märgata jaekaubanduses, automüügi-, finants- ja telekommunikatsioonisektoris.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“