• 03.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idea AD prognoosib tänavu 25% käibekasvu

Idea reklaamiagentuur prognoosib käesoleval aastal ettevõttele vähemalt 25% käibekasvu, mis teeb 2011. aastal agentuuri käibeks 1,35 miljonit eurot.
Käibekasvu prognoosib Idea AD reklaamituru aktiivsuse ja agentuuri aasta esimese kahe kuu tulemuste põhjal. Idea AD tegevjuhi Evelin Mägioja sõnul on reklaamiturul selgelt näha ja tunda elavnemist. Enim on tema sõnul aktiivset liikumist märgata jaekaubanduses, automüügi-, finants- ja telekommunikatsioonisektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele