• 03.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Creatum ja Momentum võitsid KredExi riigihanke

Renoveerida võib mitu korda, aga võib ka ühe korraga - kohe terviklahendusena. Sel juhul võib riik sind läbi KredExi toetada kuni 35% osas lõppsummast. Just neil sõnumitel põhineb KredExi 7. märtsil algav reklaamikampaania „Taba naelapead!“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele