Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Meediategu 2010 konkursile esitati 24 tööd
Aasta Meediategu 2010 konkursile esitati 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd. Uuendusena toimub hindamine seekord kahes voorus. Esimesse vooru esitavad võistlejad lühibriifii, teises voorus saavad nad oma töid žüriile pikemalt esitleda.
Žürii koosolek toimub reedel, 4. märtsil. Meediategu 2010 konkursi võitjad tehakse teatavaks reedel, 11. märtsil Password 2011 konverentsil.
Best Marketing jätkab 2007. aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldab tänavu koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga (EMAL) konkursi Aasta Meediategu 2010.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.