• 01.03.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meediategu 2010 konkursile esitati 24 tööd

Aasta Meediategu 2010 konkursile esitati 7 meediaagentuuri poolt 24 tööd. Uuendusena toimub hindamine seekord kahes voorus. Esimesse vooru esitavad võistlejad lühibriifii, teises voorus saavad nad oma töid žüriile pikemalt esitleda.
Žürii koosolek toimub reedel, 4. märtsil. Meediategu 2010 konkursi võitjad tehakse teatavaks reedel, 11. märtsil Password 2011 konverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 20.12.10, 09:34
Aasta Meediategu 2010
Best Marketing jätkab 2007. aastal alguse saanud traditsiooni ja korraldab tänavu koostöös Eesti Meediaagentuuride Liiduga (EMAL) konkursi Aasta Meediategu 2010.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele