Kaleviga tehti esimene projekt juba 2010. a sügisel, kui ühiselt toodi turule Désirée šokolaadide sari. Koostöö oli edukas, Kalev otsustas Age McCanniga püsivalt jätkata ning praegu töötatakse juba uute projektide kallal.
Jaanuaris algas ka koostöö Selveriga. Selveri korraldatud konkurss oli Eesti turul innovaatiline, sest erinevalt tavapärasest ei otsinud klient endale lihtsalt loovagentuuri, vaid strateegilist partnerit, kellega koos leida turunduslikele väljakutsetele terviklahendus. Konkursil ühiselt osalenud ning võitjaks tulnud Age McCanni ja Inspired Communicationsi hinnangul viivadki tulevikuarengud sinna, et kliendil pole vaja enam eraldi suhelda reklaami-, meedia- ja üritusturundusagentuuriga. Selle asemel on tal üks põhiline partner – turundusagentuur, kellega koos pannakse paika strateegia ja kes juba ise koordineerib konkreetsemaid tegevusi.