Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Age McCann alustas koostööd Selveri ja Kaleviga
Reklaamiagentuur Age McCann alustas koostööd Selveri ja Kaleviga.
Kaleviga tehti esimene projekt juba 2010. a sügisel, kui ühiselt toodi turule Désirée šokolaadide sari. Koostöö oli edukas, Kalev otsustas Age McCanniga püsivalt jätkata ning praegu töötatakse juba uute projektide kallal.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.