Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektoriks sai Triin Lõoke
Seoses Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektori Liina Jaansoni õnnelikule lapsepuhkusele siirdumisega täidab ettevõttes turundusdirektori kohuseid nüüd Triin Lõoke (fotol), kes siiani töötas brändijuhi ametis.
Rakvere Lihakombinaadi turundustiimist lahkus müügiedendusjuht Dmitri Novogran, kelle ametikoht ühtlasi kaotati. 2010. aasta detsembri lõpus alustas tööd turundusassistent Maria Kristiin Peterson, kes võttis üle ka müügiedendusjuhi kohustused. Triin Lõoke täidab edasi ka brändijuhi ülesandeid.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“