• 28.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heategevuskampaania ''Maailm naeratab'' kogus nädalaga üle 7700 euro

Meediaagentuuri Initiative poolt algatatud 26. detsembrist 2010 kuni 2. jaanuarini 2011 kestnud heategevuskampaania “Maailm naeratab” kogus diabeedihaigete laste toetuseks annetusi pisut üle 7700 euro ehk 120 000 krooni.
Eesti Laste ja Noorte Diabeedi Ühingu juhatuse liige Kristi Peegel on kampaania käiguga väga rahul. “Oleme väga tänulikud rahaliste toetuste eest, mis on juba aidanud hädavajalikke tarvikuid osta. Lisaks oli see kampaania oluline probleemi tähtsuse teadvustamisel. Tunneme, et meid võetakse rohkem kuulda ja see on meie jaoks suur samm edasi.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate “The Floor” avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele