Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vladimir Pavlov analüüsib oma ettekandes Sampo, Keskerakonna, Saku, SEB, Elisa, Postimehe jpt venekeelseid kampaaniaid ja reklaame
Seminar: ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''Kuupäev: 27. jaanuar 2011 Kell: 10.00 - 15.45Koht: hotell Olümpia Korraldaja: Best MarketingToetajad: Artmusic, Eesti Post Registreerumise tähtaeg: 24. jaanuar Osalustasu: 166.- EUR + km
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.