Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Vladimir Pavlov analüüsib oma ettekandes Sampo, Keskerakonna, Saku, SEB, Elisa, Postimehe jpt venekeelseid kampaaniaid ja reklaame
Seminar: ''Turundamine venekeelsele sihtrühmale Eestis''Kuupäev: 27. jaanuar 2011 Kell: 10.00 - 15.45Koht: hotell Olümpia Korraldaja: Best MarketingToetajad: Artmusic, Eesti Post Registreerumise tähtaeg: 24. jaanuar Osalustasu: 166.- EUR + km
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“