Mille eest ma maksan meediaagentuurile? Sellise küsimuse ees on nii mõnigi turundusinimene ja selle artikliga püüab meediaagenturi MediaCom klienditeeninduse juht Maris Saarpuu tuua veidi selgust majja.
Nagu paljud turumajanduses karastunud ja tulevikule suunatud ettevõtted, on ka meediaagentuurid viimastel aastatel oma ärimudelit muutnud/muutmas. Mis on siis muutunud? Ennekõike on tänased turundusjuhid paremini informeeritud meedia hindadest, mille eest „hoolitsevad“ kanalite müügiinimesed. Kui aga meediat saab turundusjuht osta ka otse kanalist, milleks siis maksta meediaagentuurile? Turundusjuht tunneb ju oma toote tarbijaid ja eelarve on ju ka tema juhtida, milleks veel tülikaid vahendajaid?
Seotud lood
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.