Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
2010. aasta viimase kvartali parimate printreklaamide tellijad olid EALL hinnangul SEB, Fazer ja K-Rauta
Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja neli parimat ajalehtedes eelmise aasta neljandas kvartalis ilmunud reklaami, milleks osutusid:
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.