• 12.01.11, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

2010. aasta viimase kvartali parimate printreklaamide tellijad olid EALL hinnangul SEB, Fazer ja K-Rauta

Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja neli parimat ajalehtedes eelmise aasta neljandas kvartalis ilmunud reklaami, milleks osutusid: 
Idee ja teostus: Royal Service koostöös SEB-ga

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele