28. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Algas heategevuskampaania Eesti diabeedilaste toetamiseks

Pühapäeval, 26. detsembril algas Eesti meedias heategevuskampaania “Mis Sind naeratama paneb?”. Kampaania on ellu kutsustud diabeedilaste toetuseks ja kestab jaanuari keskpaigani.

Pühapäevast Eesti meedias alanud kampaania on osa üle maailma 53 riigis aset leidvast algatusest. Kampaania partnerid Eestis on Kana2, Kanal11, Postimees, Postimees.ee, JCDecaux, Presshouse, Sky Meedia, Trio LSL Raadiogrupp ja Forma Media.

Rahvusvahelise meediaagentuuride keti Initiative Eesti esinduse juhi Indrek Soomi sõnul soovitakse selle algatusega tõmmata jõulujärgsel ajal inimeste tähelepanu Eesti diabeedilaste probleemidele. “Soovime positiivsel moel laste diabeediga seonduvaid teemasid Eesti ühiskonnas teadvustada. Kõigil on võimalik algatuses osaleda kahel viisil – saata tasuta elektrooniline kaart veebilehelt www.lastediabeet.ee, öeldes sellega oma sõpradele, mis paneb teda naeratama või annetada Eesti diabeedilaste heaks 75.- krooni, helistades telefonil 900 7704. Näiteks heategevuskampaania patrooni, näitleja Guido Kanguri sõnul panevad teda naeratama õnnelikud lapsed,” selgitas Soom.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700