Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Algas heategevuskampaania Eesti diabeedilaste toetamiseks
Pühapäeval, 26. detsembril algas Eesti meedias heategevuskampaania “Mis Sind naeratama paneb?”. Kampaania on ellu kutsustud diabeedilaste toetuseks ja kestab jaanuari keskpaigani.
Pühapäevast Eesti meedias alanud kampaania on osa üle maailma 53 riigis aset leidvast algatusest. Kampaania partnerid Eestis on Kana2, Kanal11, Postimees, Postimees.ee, JCDecaux, Presshouse, Sky Meedia, Trio LSL Raadiogrupp ja Forma Media.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]