Pühapäevast Eesti meedias alanud kampaania on osa üle maailma 53 riigis aset leidvast algatusest. Kampaania partnerid Eestis on Kana2, Kanal11, Postimees, Postimees.ee, JCDecaux, Presshouse, Sky Meedia, Trio LSL Raadiogrupp ja Forma Media.
Rahvusvahelise meediaagentuuride keti Initiative Eesti esinduse juhi Indrek Soomi sõnul soovitakse selle algatusega tõmmata jõulujärgsel ajal inimeste tähelepanu Eesti diabeedilaste probleemidele. “Soovime positiivsel moel laste diabeediga seonduvaid teemasid Eesti ühiskonnas teadvustada. Kõigil on võimalik algatuses osaleda kahel viisil – saata tasuta elektrooniline kaart veebilehelt www.lastediabeet.ee, öeldes sellega oma sõpradele, mis paneb teda naeratama või annetada Eesti diabeedilaste heaks 75.- krooni, helistades telefonil 900 7704. Näiteks heategevuskampaania patrooni, näitleja Guido Kanguri sõnul panevad teda naeratama õnnelikud lapsed,” selgitas Soom.