Ainult tellijatele
28. detsember 2010
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Algas heategevuskampaania Eesti diabeedilaste toetamiseks

Pühapäeval, 26. detsembril algas Eesti meedias heategevuskampaania “Mis Sind naeratama paneb?”. Kampaania on ellu kutsustud diabeedilaste toetuseks ja kestab jaanuari keskpaigani.

Pühapäevast Eesti meedias alanud kampaania on osa üle maailma 53 riigis aset leidvast algatusest. Kampaania partnerid Eestis on Kana2, Kanal11, Postimees, Postimees.ee, JCDecaux, Presshouse, Sky Meedia, Trio LSL Raadiogrupp ja Forma Media.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700