Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Päevaleht otsib reklaamimüügi projektijuhte
Eesti Päevaleht võtab oma meeskonda tööle REKLAAMIMÜÜGI PROJEKTIJUHTE kelle töö sisuks on klientide reklaamialane nõustamine ja reklaamimüük Eesti Päevalehte ja selle lisadesse või Eesti Päevalehe võrguväljaandesse.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“