Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti Päevaleht otsib reklaamimüügi projektijuhte
Eesti Päevaleht võtab oma meeskonda tööle REKLAAMIMÜÜGI PROJEKTIJUHTE kelle töö sisuks on klientide reklaamialane nõustamine ja reklaamimüük Eesti Päevalehte ja selle lisadesse või Eesti Päevalehe võrguväljaandesse.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.