• 07.12.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

The One Club Digitaalse Dekaadi TOP 10 võitis Burger King'i ''Kuulekas kana''

Mittetulunduslik organisatsioon The One Club, mille eesmärgiks on väärtustada loovust maailma reklaamitööstuses, kuulutas hiljuti välja digitaalse dekaadi (2000 - 2010) parimad tööd. Valikutegemise protsessis osales rohkem kui 100 digivaldkonna asjatundjat, kes pidid konkursi One Show Interactive viimase 10 aasta võidutöödest oma isikliku TOP 10 kokku panema. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele