• 27.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu presidendiks sai Rein Iida

Neljapäeval, 25. novembril toimunud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) aastakoosolekul valiti Reklaamiagentuuride Liidu uueks presidendiks reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy juht Rein Iida (fotol). Aastakoosolekul kinnitati ka ERALi juhatuse liikmed järgmiseks 2-aastaseks perioodiks, kuhu kuuluvad Paavo Pilv (Brilliant), Jana Koppel (DDB Eesti), Terje Pihl (DER Tank) ja Erko Karing (TBWA).
Viimased kaks aastat oli ERALi presidendiks reklaamiagentuuri Ecwador juht Heily Aavik, kes nentis reklaamimaastiku viimaste aastate muutusi kommenteerides, et makromajanduslikud ümberkorraldused on jätnud märgatava jälje reklaamiagentuuride tegevusele. “Muudatused on toimunud ärikultuuri tasandil. Teravalt on tõstatunud küsimus riigihangetest ja konkurssidest üldiselt ning selle probleemistikuga seisab uus juhatus silmitsi,” ütles ta.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele