Viimased kaks aastat oli ERALi presidendiks reklaamiagentuuri Ecwador juht Heily Aavik, kes nentis reklaamimaastiku viimaste aastate muutusi kommenteerides, et makromajanduslikud ümberkorraldused on jätnud märgatava jälje reklaamiagentuuride tegevusele. “Muudatused on toimunud ärikultuuri tasandil. Teravalt on tõstatunud küsimus riigihangetest ja konkurssidest üldiselt ning selle probleemistikuga seisab uus juhatus silmitsi,” ütles ta.
1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärgiks on liikmete ühishuvide esindamine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja teiste kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ning turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine. ERALi visioon on sõnastatud kui „Parem keskkond läbi heade ideede”.