Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti kõige parema klienditeenindusega ettevõtted on panganduse ja telekommunikatsiooni sektoris
TNS Emori poolt kaheksandat korda läbiviidud võrdlusuuringu Eesti Teeninduse Indeks tulemustele toetudes saab väita, et häid klienditeeninduse tavasid järgitakse kõige enam panganduse ja telekommunikatsiooni valdkonna ettevõtetes.
Liidritele järgnevad infoliinid ning avaliku sektori ja rõivakaubanduse ettevõtted.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.