• 16.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emor: Eesti meediaturu langus on peatunud

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta kolmandas kvartalis ligi 217 miljonit krooni, mis on samal tasemel kui eelmise aasta sama ajaperioodi vastav näitaja. Seega peaks „masu“ ka meediareklaamiturul olema lõpule jõudnud ning 2008. aasta IV kvartalist alguse saanud langus peatunud.
Kui esimese meediatüübina alustas juba teises kvartalis tõusu internet, siis nüüd on kasvuteed alustanud ka telereklaam ja välimeedia, mis kolmandas kvartalis tõusid vastavalt 12% ja 14%. Suurim tõusja on 15% kasvu näidanud internetireklaamiturg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele