• 16.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNS Emor: Eesti meediaturu langus on peatunud

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta kolmandas kvartalis ligi 217 miljonit krooni, mis on samal tasemel kui eelmise aasta sama ajaperioodi vastav näitaja. Seega peaks „masu“ ka meediareklaamiturul olema lõpule jõudnud ning 2008. aasta IV kvartalist alguse saanud langus peatunud.
Kui esimese meediatüübina alustas juba teises kvartalis tõusu internet, siis nüüd on kasvuteed alustanud ka telereklaam ja välimeedia, mis kolmandas kvartalis tõusid vastavalt 12% ja 14%. Suurim tõusja on 15% kasvu näidanud internetireklaamiturg.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 10:50
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib üks tõde nagu majakas keset tormi – brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele