Eesti arvutikasutajad on 1. novembril alanud hea e-teenuse kuu raames kiitnud juba 35 e-lahendust erinevatest valdkondadest.
„Kuna Eestis on täna paljuski valdav e-eluviis, siis vajavad sarnaselt hea teeninduse kuuga oma kuud ka head e-teenused, mis lubavad meil igapäevaseid asju ajada kodust lahkumata, laiendavad silmaringi või lahutavad hoopis meelt,“ selgitas MKMi riigi infosüsteemide osakonna juhataja Margus Püüa. „Sageli leiab laialt kõlapinda üksnes negatiivne kogemus ning häid asju peetakse niivõrd loomulikuks, et neid pole mõtet isegi Facebookis seinale kirjutada. Seetõttu väärivad sarnaselt headele teenindajatele kiitmist ja tunnustust ka meie mugavad ja innovatiivsed e-abimehed.“
Seotud lood
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.