Eesti arvutikasutajad on 1. novembril alanud hea e-teenuse kuu raames kiitnud juba 35 e-lahendust erinevatest valdkondadest.
„Kuna Eestis on täna paljuski valdav e-eluviis, siis vajavad sarnaselt hea teeninduse kuuga oma kuud ka head e-teenused, mis lubavad meil igapäevaseid asju ajada kodust lahkumata, laiendavad silmaringi või lahutavad hoopis meelt,“ selgitas MKMi riigi infosüsteemide osakonna juhataja Margus Püüa. „Sageli leiab laialt kõlapinda üksnes negatiivne kogemus ning häid asju peetakse niivõrd loomulikuks, et neid pole mõtet isegi Facebookis seinale kirjutada. Seetõttu väärivad sarnaselt headele teenindajatele kiitmist ja tunnustust ka meie mugavad ja innovatiivsed e-abimehed.“
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.