14. november 2010
Ainult tellijatele

Kui Like = Meeldib

Viimasel ajal on väga palju räägitud Facebookis turundamisest ja üksjagu on kokku kirjutatud ka erinevaid soovitusi, kuidas fänne saada või osta, kuidas nendega dialoogi pidada, kui tihti loosimisi korraldada, kui tihti postitusi saata jne. Järgnev lugu räägib ühe konkreetse case’i põhjal nendest nüanssidest, millele minu arvates Eesti Facebooki kampaaniate loojad on liiga vähe tähelepanu pööranud. Et asi selgem oleks, sõnastan ja nummerdan need nüansid enne case’i juurde asumist ära.

1. Facebook on koht, kus otsitakse uut infot sõprade kohta või suheldakse sõpradega. tähendab eesti keeles Meeldib.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700