• 15.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui Like = Meeldib

Viimasel ajal on väga palju räägitud Facebookis turundamisest ja üksjagu on kokku kirjutatud ka erinevaid soovitusi, kuidas fänne saada või osta, kuidas nendega dialoogi pidada, kui tihti loosimisi korraldada, kui tihti postitusi saata jne. Järgnev lugu räägib ühe konkreetse case’i põhjal nendest nüanssidest, millele minu arvates Eesti Facebooki kampaaniate loojad on liiga vähe tähelepanu pööranud. Et asi selgem oleks, sõnastan ja nummerdan need nüansid enne case’i juurde asumist ära.
1. Facebook on koht, kus otsitakse uut infot sõprade kohta või suheldakse sõpradega. tähendab eesti keeles Meeldib.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele