14. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kui Like = Meeldib

Viimasel ajal on väga palju räägitud Facebookis turundamisest ja üksjagu on kokku kirjutatud ka erinevaid soovitusi, kuidas fänne saada või osta, kuidas nendega dialoogi pidada, kui tihti loosimisi korraldada, kui tihti postitusi saata jne. Järgnev lugu räägib ühe konkreetse case’i põhjal nendest nüanssidest, millele minu arvates Eesti Facebooki kampaaniate loojad on liiga vähe tähelepanu pööranud. Et asi selgem oleks, sõnastan ja nummerdan need nüansid enne case’i juurde asumist ära.

1. Facebook on koht, kus otsitakse uut infot sõprade kohta või suheldakse sõpradega. tähendab eesti keeles Meeldib.

2. Fänn omab pikaajalist väärtust siis, kui tema Like

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700