• 15.11.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui Like = Meeldib

Viimasel ajal on väga palju räägitud Facebookis turundamisest ja üksjagu on kokku kirjutatud ka erinevaid soovitusi, kuidas fänne saada või osta, kuidas nendega dialoogi pidada, kui tihti loosimisi korraldada, kui tihti postitusi saata jne. Järgnev lugu räägib ühe konkreetse case’i põhjal nendest nüanssidest, millele minu arvates Eesti Facebooki kampaaniate loojad on liiga vähe tähelepanu pööranud. Et asi selgem oleks, sõnastan ja nummerdan need nüansid enne case’i juurde asumist ära.
1. Facebook on koht, kus otsitakse uut infot sõprade kohta või suheldakse sõpradega. tähendab eesti keeles Meeldib.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele