Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tõnis Kipper Saaremaa Vodka reklaamist
Mõlgutades mõtteid, millest kirjutada, meenus mulle meedias laiutavast üüratust reklaamihulgast üks, mis teistest erineb.
Neis meenutustes kirgastus mulle kauge lapsepõlvemälestus ühest sürrealistlikust ja täiesti segasest multikast – kas mäletate veel Klaasikillumängu? Kes ei mäleta, on arvatavasti liiga noor reklaamitava toote tarbimiseks...
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“