2. november 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Toomas Leito: ''Netireklaam moodustas oktoobris 21% ajalehtede reklaamivolüümist''

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehtede reklaamiturul toimuvast

Oktoober 2010

Võrreldes 2009. a. oktoobriga vähenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 120 külge ehk 13%, moodustades 808 külge. Reklaamikäive vähenes 4,5 milj. kr. ehk 19%, moodustades 19,2 milj. kr. Veebikäive vähenes 17%. Netireklaam moodustas 21% kogu reklaamivolüümist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700