24. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

The Body Shop ajas kanepireklaamiga rootslased vihale

Rootslased mõistsid hukka kanepilehtede kasutamise sotsiaalselt vastutustundliku imagoga loodusliku kosmeetika tootja The Body Shop reklaamis, sest see töötavat vastu noorte suunal tehtavale narkoennetustööle.

Örebro linnavalitsuse kuritegevuse ennetamise komisjon andis linnas asuvale The Body Shop'i kauplusele teada, et nende reklaamiplakatitel kujutatava Cannabis sativa (tööstuslik kanep) pilt ei ole sobilik, sest mõjub väljakutsuvalt, solvavalt ning takistab narkootikumide vastu võitlemist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700