Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
MyFitnessi turundusjuhist sai Sten Pentuse tiimi liige
Spordiklubi MyFitness müügi- ja turundusjuht Denise Hanschmidt (fotol) lahkus ettevõttest ja liitus Sten Pentuse tiimiga, et aidata andekal Eesti vormelisõitjal maailma tippu jõuda.
"Minu eesmärgiks on ehitada Sten Pentusest üles isikubränd, et ta oleks atraktiivne kommunikatsiooni- ja reklaamikanal Eesti, Euroopa ja maailma suurettevõtetele ja/või nende brändidele," ütles Denise Hanschmidt.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.