• 21.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reformierakonna projekt ''Tee ise valimisreklaam'' võitis globaalsel reklaamikonkursil W3 Award kulla

Eesti e-turundusagentuur ADM Interactive võitis globaalsel reklaamikonkursil W3 Award nii kuld- kui ka hõbemedali.
Tulemus on seda märkimisväärsem, et sel aastal konkureeris W3 Awardsil üle 3500 Internetiturunduse projekti kogu maailmast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele