Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Reformierakonna projekt ''Tee ise valimisreklaam'' võitis globaalsel reklaamikonkursil W3 Award kulla
Eesti e-turundusagentuur ADM Interactive võitis globaalsel reklaamikonkursil W3 Award nii kuld- kui ka hõbemedali.
Tulemus on seda märkimisväärsem, et sel aastal konkureeris W3 Awardsil üle 3500 Internetiturunduse projekti kogu maailmast.
W3 Awards kuldmedali poliitilise nakkusturunduse kategoorias võitis ADMi poolt koostöös Kontuur Leo Burnetti, Division Interactive´i ja Catapult Films-iga Reformierakonnale tehtud projekt „Tee ise valimisreklaam".
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.