• 21.10.10, 01:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Birjo Kiik: ''Rohkem kui müstikuid vajab Eesti majandus Äripäeva lugevaid loojaid''

Oktoobris 2010 liitus reklaamiagentuuriga Creatum partneri ja strateegiajuhina Birjo Kiik. Varasemalt on Birjo Kiik töötanud üle 10 aasta Hansapangas erinevates üksustes turundusjuhina, Valiori müügi-ja turundusdirektorina ning viimasel kolmel aastal reklaamiagentuur Idea tegevjuhina. Birjo on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna, spetsialiseerudes ärirahandusele ja turundusele. Ta on kaitsnud magistrikraadi summa cum laude EBSis, spetsialiseerudes ärikonsultatsioonile.
Oled olnud pikalt Hansapanga (tänase Swedbanki) turunduse juures. Mis tundega tagasi vaatad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele