Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Birjo Kiik: ''Rohkem kui müstikuid vajab Eesti majandus Äripäeva lugevaid loojaid''
Oktoobris 2010 liitus reklaamiagentuuriga Creatum partneri ja strateegiajuhina Birjo Kiik. Varasemalt on Birjo Kiik töötanud üle 10 aasta Hansapangas erinevates üksustes turundusjuhina, Valiori müügi-ja turundusdirektorina ning viimasel kolmel aastal reklaamiagentuur Idea tegevjuhina. Birjo on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna, spetsialiseerudes ärirahandusele ja turundusele. Ta on kaitsnud magistrikraadi summa cum laude EBSis, spetsialiseerudes ärikonsultatsioonile.
Oled olnud pikalt Hansapanga (tänase Swedbanki) turunduse juures. Mis tundega tagasi vaatad?
Ääretult positiivse! Käime siiani toonase turundusmeskonnaga tihedalt läbi. On vähe organisatsioone Eestis, kus oleksin võinud saada võrreldava kooli - seda mitte ainult turunduslikus mõttes. Näiteks: kuidas juhtida meeskondi ja hajutada koormusi ning riske, nähes kolm sammu ette… Sellest on hilisemas klientide nõustamises tohutult kasu olnud.