• 21.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

88% Eesti turundajatest kasutab või plaanib kasutama hakata Facebooki

Augustis viis DreamGrow Eesti ettevõtjate ja turundajate seas läbi uuringu, kuidas kasutatakse sotsiaalset meediat turunduses. Kokku oli vastajaid üle kahesaja ja tulemused annavad hea ülevaate sellest, mis täna Eesti sotsiaalse meedia turunduses toimub: 
• 78% vastanud ettevõtjatest kasutab turunduses vähemalt üht sotsiaalse meedia kanalit

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele