• 21.10.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

88% Eesti turundajatest kasutab või plaanib kasutama hakata Facebooki

Augustis viis DreamGrow Eesti ettevõtjate ja turundajate seas läbi uuringu, kuidas kasutatakse sotsiaalset meediat turunduses. Kokku oli vastajaid üle kahesaja ja tulemused annavad hea ülevaate sellest, mis täna Eesti sotsiaalse meedia turunduses toimub: 
• 78% vastanud ettevõtjatest kasutab turunduses vähemalt üht sotsiaalse meedia kanalit

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele