Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kolmanda kvartali parimate printreklaamide tellijad on EALL hinnangul Viru Keskus, Info-Auto ja Saku Rock
Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtede reklaamijuhid valisid välja kolm parimat käesoleva aasta kolmandas kvartalis ajalehtedes ilmunud reklaami.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.