7. oktoober 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Serbia kindlustusfirma pani tööle kandideerijate aususe proovile

Serbias saadetakse sellistes sinist värvi ümbrikes tavaliselt laiali kohtu- või sõjaväekutseid, 90ndate alguses riigis toimunud sõja ajal ka mobiliseermisteateid. Neid valitsuse ümbrikke anti üle käest-kätte, allkirja vastu. Paljud inimesed vältisid taoliste ümbrike vastuvõtmist iga hinna eest. Sinised ümbrikud on muutunud Serbias aususe ja seaduskuulekuse "testiks".

Belgradi reklaamiagentuur McCann Erickson kasutas nende ümbrike mainet nutikalt oma kliendi, kindlustusfirma Delta Generali uue töötaja värbamiskampaanias ära. Nimelt oli vaja selekteerida välja kõige sobilikumad kandidaadid finantsjuhi ametipostile pürgijate pikast nimekirjast. Seepärast saadetigi tööintervjuu kutsed laiali neis spetsiifilistes sinistes ümbrikes, teades, et sellise ümbriku võtavad vastu ainult kõige ausamad inimesed - need, kes on ka tegelikult antud tööintervjuule oodatud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700