• 28.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CV-Online'i turundusjuhiks saab Heikko Gross, Raimo Matvere läheb ADM-i

CV-Online'i uueks turundusjuhiks on alates 1. oktoobrist 2010 Heikko Gross (fotol), senine turundusjuht Raimo Matvere läheb digitaalagentuuri ADM Interactive uut ärisuunda välja töötama.
Heikko Gross on varasemalt töötanud Kus.ee turundusjuhina, oma suurimaks saavutuseks sel perioodil peab ta mõtteviisi- ja kotivahetuspäeva projekti juhtimist 2009. aasta augustis, mil vahetati kilekotte riidest kottide vastu. Tal on ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala bakalauerusekraad ja kommunikatsioonijuhtimise magistrikraad tartu Ülikoolist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele