• 28.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

CV-Online'i turundusjuhiks saab Heikko Gross, Raimo Matvere läheb ADM-i

CV-Online'i uueks turundusjuhiks on alates 1. oktoobrist 2010 Heikko Gross (fotol), senine turundusjuht Raimo Matvere läheb digitaalagentuuri ADM Interactive uut ärisuunda välja töötama.
Heikko Gross on varasemalt töötanud Kus.ee turundusjuhina, oma suurimaks saavutuseks sel perioodil peab ta mõtteviisi- ja kotivahetuspäeva projekti juhtimist 2009. aasta augustis, mil vahetati kilekotte riidest kottide vastu. Tal on ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala bakalauerusekraad ja kommunikatsioonijuhtimise magistrikraad tartu Ülikoolist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele