• 22.09.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Facebookis alustas Veebiklubi

Äsjalõppenud Eesti Internetikonkursil torkas silma, et nii mõnedki head tööd ei jõudnudki konkursile. Samuti on veebiinimestel ja turundajatel suhteliselt vähe omavahelist suhtlemist veebiteemadel. Täna on sarnast ülesannet täitnud vana hea sait pixel.ee, kuid tundub, et on aeg kommunikatsiooniringi laiendada.
Selle lünga täitmiseks võtsid ühel sügisesel nädalavahetusel Kaupo Kalda (OKIA) ja Marko Saue (Goal Marketing) end kokku ning asutasid Facebooki avarustesse VEEBIKLUBI, kuhu on oodatud (eelkõige screenshottidena - et oleks hea kiire albumipõhine ülevaade tulevaste konkursside tarbeks) ägedad uued Eestist pärit veebitööd ja diskussioonid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele