Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eestis anti välja muusikaturunduse käsiraamat
Sel nädalal jõudis Eestis müüki käsiraamat "Äriasjad ehk Sissejuhatus Muusikaturundusse". Raamat annab ülevaate vahenditest, mida on võimalik kasutada muusika turundamiseks ning on esimene sellesisuline raamat Eestis.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“