13. september 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Henrik Aavik kirjutas internetis turundamisest raamatu

Äripäeva teabekirjastus on andnud välja eesti kogemusel põhineva raamatu „Praktiline internetiturundus. 7 sammu eduka ärini internetis“. Raamat on jagatud seitsmeks osaks, mis kirjeldavad, kuidas luua firma koduleht ja see äriks pöörata. Kõik nõuanded on praktilised ja neid on võimalik kohe töös rakendada.

Soovite meelitada oma firma kodulehele tuhandeid uusi külastajaid ja panna neid oma toodangu vastu huvi tundma? Tahate teada, milline peab koduleht olema, et see müüki ja kasumit genereeriks? Kuidas teha edukat e-turundust olukorras, kus teil on palju konkurente ning ebaeetilised ahvatlused varitsevad igal nurgal? Raamatust leiab nõuandeid, kuidas lihtsate vahenditega teha oma kodulehest jõulist otseturunduse tööriista. Näidete abil saate teada, kuidas tuua oma kodulehele õigeid inimesi ja mida nendega siis peale hakata, kui nad kohal on.

Raamatu autor Henrik Aavik juhib mobiili- ja internetiturunduse ettevõtet Veebipartner. Ta on ka Äripäeva „Turunduskäsiraamatu“ peatoimetaja. Raamatu esmaesitlus toimub internetiturunduse konverentsil Best Internet.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700