Äripäeva teabekirjastus on andnud välja eesti kogemusel põhineva raamatu „Praktiline internetiturundus. 7 sammu eduka ärini internetis“. Raamat on jagatud seitsmeks osaks, mis kirjeldavad, kuidas luua firma koduleht ja see äriks pöörata. Kõik nõuanded on praktilised ja neid on võimalik kohe töös rakendada.
Soovite meelitada oma firma kodulehele tuhandeid uusi külastajaid ja panna neid oma toodangu vastu huvi tundma? Tahate teada, milline peab koduleht olema, et see müüki ja kasumit genereeriks? Kuidas teha edukat e-turundust olukorras, kus teil on palju konkurente ning ebaeetilised ahvatlused varitsevad igal nurgal? Raamatust leiab nõuandeid, kuidas lihtsate vahenditega teha oma kodulehest jõulist otseturunduse tööriista. Näidete abil saate teada, kuidas tuua oma kodulehele õigeid inimesi ja mida nendega siis peale hakata, kui nad kohal on.
Seotud lood
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.