• 13.08.10, 16:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Internetikonkurss 2010

17. septembri õhtul toimus Tallinnas Baltika Kvartali Moelaval Eesti Internetikonkurss 2010 auhinnagala. Kokku esitati tänavu konkursile 71 tööd, millest 16 jõudis finaali.
Eesti Internetiauhind 2010 ainuke kuld läks Deep Systems'ile telesarja ''Kelgukoerad'' kodulehe eest. Lisaks kullale anti välja ka 3 pronksi ja 3 hõbedat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele