Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kolmapäeval esineb Best Marketing Clubis Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson
Best Marketing Club #8 Kuupäev: kolmapäev, 19. mai 2010Kellaaeg: 9.00 – 11.30 Korraldaja: Best Marketing Toetaja: TNS Emor Koht: TNS Emori koosolekusaal, Tammsaare Ärikeskus aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.