• 04.05.10, 12:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristian Kirsfeldt ''Tere euro'' graafilisest identiteedist

Eesti Vabariik kavatseb oma kodanikele 2010. aasta lõpus teha euro tulekut tutvustava kampaania, mille keskmes on tunnus "Tere euro" ja illustratsioon kurest, kes kannab nokas euromünti koos sõnumiga "Kuidas euro Eestisse tuleb? Meie juba teame vastust."
Agentuur: Newton

Seotud lood

Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele