• 30.04.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Coca-Cola Plazas linastus Eesti esimene 3D-s filmitud reklaamklipp

29. aprillil 2010 linastunud reklaamklipi "Vapruse kutse" esitlusega alustas Eesti Kaitseväe Värbamiskeskus kampaaniat, mille eesmärgiks on leida uusi kadette sõjakooli ohvitseriks õppima.
Eestis reklaamiajalugu tegev klipp on osa 30. aprillil algavast Eesti Kaitseväe imagokampaania II etapist „Varpuse kutse“, mis on pühendatud ohvitseri säravale ametile. Kui seni on Eesti reklaamides kasutatud mõnel määral 3d animatsiooni, siis reklaamiagentuuri Creatum ja filmitootja Acuba koostöös valminud klipp on 3D-s filmitud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele