Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
KIAF ootab osalejaid ja külastajaid. Tööde esitamise tähtaega pikendatud 30. aprillini.
26. - 28. mail 2010 toimub Ukraina pealinnas Kiievis 11. rahvusvaheline reklaamifestival KIAF. Osalejate registreerimise ja tööde esitamise tähtaega on pikendatud 30. aprillini. Täpsem info festivali ja osalemistingimuste kohta: www.adfestival.com.ua/en/news
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.