• 21.04.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Warc: klassikaliste reklaamiagentuuride juhtpositsioon kõigub

Turundusinfo portaali Warc andmetel on reklaamikliendid hakanud oma digitaalseid oskusi arendama ja ise rohkem agentuuride tööd in-house ära tegema. Toimumas teatav jõujoonte ümberpaiknemine, mis kõigutab reklaamiagentuuride rolli.
CMO Council (Chief Marketing Officer Council Worldwide) viis läbi uuringu 500 maailma tipp-turundusjuhi seas. 28% neist vastas, et plaanib lähitulevikus oma kommunikatsiooniosakonnad ümber organiseerida. Digitaalvaldkonda mainiti kui üht enim revideerimist vajavat tegevusala. 59% reklaamiklientidest plaanib oma töötajaid selles valdkonnas rohkem koolitama hakata. 46% vastanutest plaanib teha digitaalse turunduse „kapitaalremonti“, 40% soovib kaasata rohkem digitaalagentuure ja 36% leida uusi talente ja vahendeid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 08:00
Digiposteri hoog ei rauge: uued ekraanid, sisenemine raadioturule ja uutesse linnadesse
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani, koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele