20. aprill 2010
Ainult tellijatele

Warc: klassikaliste reklaamiagentuuride juhtpositsioon kõigub

Turundusinfo portaali Warc andmetel on reklaamikliendid hakanud oma digitaalseid oskusi arendama ja ise rohkem agentuuride tööd in-house ära tegema. Toimumas teatav jõujoonte ümberpaiknemine, mis kõigutab reklaamiagentuuride rolli.

CMO Council (Chief Marketing Officer Council Worldwide) viis läbi uuringu 500 maailma tipp-turundusjuhi seas. 28% neist vastas, et plaanib lähitulevikus oma kommunikatsiooniosakonnad ümber organiseerida. Digitaalvaldkonda mainiti kui üht enim revideerimist vajavat tegevusala. 59% reklaamiklientidest plaanib oma töötajaid selles valdkonnas rohkem koolitama hakata. 46% vastanutest plaanib teha digitaalse turunduse „kapitaalremonti“, 40% soovib kaasata rohkem digitaalagentuure ja 36% leida uusi talente ja vahendeid.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700