20. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Warc: klassikaliste reklaamiagentuuride juhtpositsioon kõigub

Turundusinfo portaali Warc andmetel on reklaamikliendid hakanud oma digitaalseid oskusi arendama ja ise rohkem agentuuride tööd in-house ära tegema. Toimumas teatav jõujoonte ümberpaiknemine, mis kõigutab reklaamiagentuuride rolli.

CMO Council (Chief Marketing Officer Council Worldwide) viis läbi uuringu 500 maailma tipp-turundusjuhi seas. 28% neist vastas, et plaanib lähitulevikus oma kommunikatsiooniosakonnad ümber organiseerida. Digitaalvaldkonda mainiti kui üht enim revideerimist vajavat tegevusala. 59% reklaamiklientidest plaanib oma töötajaid selles valdkonnas rohkem koolitama hakata. 46% vastanutest plaanib teha digitaalse turunduse „kapitaalremonti“, 40% soovib kaasata rohkem digitaalagentuure ja 36% leida uusi talente ja vahendeid.

Agentuurid peavad kõvasti vaeva nägema enese arendamisega, kuna kogu turundus muutub aina digitaalsemaks. Toimumas on muutus jõujoontes, kus juhtagentuuri funktsiooni võtab üle see, kes on täna digitaalselt võimekam.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700