Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rein Iida, Taevas Ogilvy juht: ''Ei ole nii, et võidad paar muna ja nüüd ongi sinu tähetund või lagi käes. Tõestada tuleb ennast nii ärilises, ajalises kui geograafilises mõttes ja seda eelkõige iseendale.''
on oma 37 töötajaga Eestis üks suurimaid reklaamiagentuure. Rein Iida on selle agentuuriga tegelenud juba 18 aastat. Käesoleval aastal pälvis Taevas esmakordselt Kuldmuna reklaamikonkursil ka Aasta Agentuuri tiitli.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“