Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui äriettevõte asub oma suurte saabastega sotsiaalmeedias kolistama, siis saavad lugejad sellest kiiresti aru
Seoses läheneva konkursiga Suhtekorralduse Auhind 2010 ja eesmärgiga anda ülevaade Eesti PR-maastikul toimuvast viis Best Marketing läbi küsitluse kommunikatsioonibüroode juhtide seas:
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.