Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui äriettevõte asub oma suurte saabastega sotsiaalmeedias kolistama, siis saavad lugejad sellest kiiresti aru
Seoses läheneva konkursiga Suhtekorralduse Auhind 2010 ja eesmärgiga anda ülevaade Eesti PR-maastikul toimuvast viis Best Marketing läbi küsitluse kommunikatsioonibüroode juhtide seas:
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“