• 02.02.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab Kuldmuna noortekonkurss Pesamuna

Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 pälvib Pesamuna tiitli võistkond, kes teeb etteantud teemal 48 tunni jooksul parima kampaaniakavandi. Noortekonkursist on osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad. Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koostöös ajalehega Postimees ja Estonian Air suvel osalema Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.
Osavõtjatel tuleb ERALi kodulehel registreeruda enne 10. veebruari, mil avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Peale lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandite esitamiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele