• 02.02.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab Kuldmuna noortekonkurss Pesamuna

Reklaamikonkursil Kuldmuna 2010 pälvib Pesamuna tiitli võistkond, kes teeb etteantud teemal 48 tunni jooksul parima kampaaniakavandi. Noortekonkursist on osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad. Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koostöös ajalehega Postimees ja Estonian Air suvel osalema Cannes’i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.
Osavõtjatel tuleb ERALi kodulehel registreeruda enne 10. veebruari, mil avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Peale lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandite esitamiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele