Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Anneli Ohvril, kodanikuliikumise Teeme ära Minu Eesti kommunikatsioonijuht
on Eesti üks parimaid sotsiaalkampaaniate eksperte. Tema juhitud tiim võitis üleriigilise prügikoristuskampaania „Teeme Ära!“ eest Aasta Turundustegu 2008 Grand Prix’ ja Aasta Sotsiaalkampaania 2008 tiitli. Keskkonnaministeerium pidas eelmise aasta keskkonnategudest parimaks Anneli asutatud mittetulundusühingu JCI GO koja teavituskampaaniat „Killerkott tapab! Kasuta riidekotti!”.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.