26. jaanuar 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Adweek valis Aasta Agentuuriks 2009 JWT

25. jaanuaril nimetas Adweek aasta agentuuriks (2009 Global Agency of the Year) JWT. Kuigi 2009 oli kõigile raske, sai JWT palju tähelepanu võites juurde mitmeid suuri kliente - Microsoft, Walmart, Telmex, Sony, Rimmel (UK), Debenhams (UK) jpt.

2009 aastal võitis JWT ka Cannes Lions Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil 26 auhinda, kaasaarvatud Grand Prix Jaapani Kit Kat kampaania eest, mis kasutas nutikalt ära Jaapani postisüsteemi, et panna inimesi üksteisele Nestlé šokolaadi Kit Kat abil häid soove edastama. Kit Kat hääldatakse jaapani keeles Kitto Katsu, mis tähendab inglise keeles Good Luck! ja eesti keeles "Õnne!" või näiteks tudengile enne eksameid edu soovides "Head põrumist!" :) Vaata kampaaniat tutvustavat klippi:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700