Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Valminud on turundaja kalender!
Eesti Post andis koos Direct Groupiga selle aasta alguses välja uudse otseturunduse seinakalendri. Kalender on suunatud turundajatele ning see pakub tavakalendriga võrreldes mitmeid lisaväärtusi, mis oma igapäevatöö korraldamisel võiksid abiks olla. Kalendri väljaandmisega soovisime anda ülevaate otseturundusest, selle erinevatest vormidest, tänastest võimalustest, arvudest ning faktidest. See on temaatiliselt jagatud kaheks.
Kalendri päise osa tutvustab otseturunduse põhitõdesid. Põhjalikumalt keskendutakse otseturunduse alamharule ehk otsepostitusele. Näiteks leiab kalendrist faktide loetelu viimasest TNS Emori otsepostituse tarbijauuringust. Samuti tutvustatakse Eesti Posti otsepostituse võimalusi ning lisaboonusena on esitatud kõigi maakondade era- ja juriidiliste isikute postkastide arvud.