Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Best Marketing Club #5: Unilever
Loe kokkuvõtet Best Marketing Club #5 kohtumisel räägitust Best Marketingi blogist!
Best Marketing Club #5: reede, 4. detsember 2009: 9.00 – 11.30: Best Marketing: TNS Emor: TNS Emori koosolekusaal, Tammsaare Ärikeskus aadressil Tammsaare tee 47, Tallinn.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.