Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alar Pink asutas kampaaniaagentuuri Manifest
"Täna on ettevõtetel vaja õigeid turundusotsuseid ning julgeid kampaanialahendusi. Seda nii eesti- kui venekeelse sihtgrupi seas," ütles Alar Pink uue agentuuri asutamise põhjuseks.
Varasemalt on Alar Pink töötanud linnapea nõunikuna Tallinna Linnavalitsuses, AS Kalev Meedia juhatajana ning AS-i Kalev turundusdirektorina. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli reklaami ja meedia eriala.
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.