• 15.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alar Pink asutas kampaaniaagentuuri Manifest

"Täna on ettevõtetel vaja õigeid turundusotsuseid ning julgeid kampaanialahendusi. Seda nii eesti- kui venekeelse sihtgrupi seas," ütles Alar Pink uue agentuuri asutamise põhjuseks.
Varasemalt on Alar Pink töötanud linnapea nõunikuna Tallinna Linnavalitsuses, AS Kalev Meedia juhatajana ning AS-i Kalev turundusdirektorina. Ta on lõpetanud Tallinna Ülikooli reklaami ja meedia eriala.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele