• 14.12.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku Õlletehase turundusdirektoriks saab Kadri Ärm

Saku Õlletehase turundusdirektorina asub 2010. aasta 4. jaanuarist tööle Kadri Ärm. Kadri on juhtivates ettevõtetes turundusjuhina töötanud ligi 15 aastat. Aastatel 1997-2000 töötas Kadri Coca-Cola Eestis ning omab seega Saku Õlletehase jaoks olulist karastusjookide sektori kogemust. Alates aastast 2000 on Kadri olnud EMT turundusjuht.
„Saku on Eesti säravamaid ja võimsaimaid brände. Turundajana olen tihti imetlenud Saku Õlletehase turundus-ja müügitegusid. Tarbijana omakorda rõõmustanud nende silmapaistva tootearenduse üle. Seda suurem on au ja väljakutse liituda Saku märgi taga oleva professionaalide meeskonnaga ja anda oma panus selle suurepärase ettevõtte turuliidriks olemisel täna ja edaspidi,“ ütles Kadri Ärm.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele