• 08.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Zavod BBDO noortetiimi muljeid Eurobestilt

Ilmar Kurvits (vasakul) ja Ingmar Niklus (paremal) reklaamiagentuurist Zavod BBDO võitsid novembris toimunud Tallinn 2011 ja Postimehe korraldatud konkursi ning käisid tänu sellele 25. - 27. novembril Amsterdamis Eurobest 2009 noortekonkursil Eestit esindamas. Noortekonkursi võitis tänavu Vene tiim.
Ingmaril on EKA bakalaureusekraad graafilises disainis ning Ilmaril TLU magistrikraad kunstiteaduses- ja hariduses ja ta on lõpetamas EKA magistrit vabade kunstide teaduskonnas graafika erialal. Noored kunstnikud tutvustavad Best Marketingi lugejatele Eurobest 2009 loomingulist keskkonda:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele