• 08.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mobiiliturundus on otseturundus – seda näeb vaid sihtrühm

Henrik Aavik juhib veebi- ja mobiiliturunduse ettevõtet Veebipartner. Turundanud on ta alates aastast 1996 pea kõike, mida Eestis müüdud on. On olnud suhtekorraldaja, reklaamimees ning internetiteadja. Kuid mitte ainult – ta on töötanud veel ka majandusajakirjanikuna ning elustiiliajakirja toimetajana. Internetiturundus, PR, reklaam, meediavahendus jne on teemad, kus Henrik tihti ka täna praktikuna kaasa räägib.
Best Marketing rääkis Henrikuga mobiiliturunduse teemadel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele